Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

27 juli, 2004

Ik heb voor het laatst een whisky gedronken
Ik heb voor het laatst met mijn vrienden geklonken
Ik ging voor het laatst naar café De Rambol
Mij zie je niet meer in dat duistere hol

Ik heb de helft van mijn leven versleten
Al lallend en kwallend bij dronkaards gezeten
Met louw flets bier niet eens zonder kol
Mij zie je niet meer in café De Rambol

Ik vond er de liefde ik vond er het leven
Ik heb haar daar voor ‘t eerst een kus gegeven
Ik dronk er met vrienden wat was het een lol
Maar loop naar de pomp vuile rotte Rambol

De een is er altijd iets meer dan de ander
Je naam besmeurd met bloed en waterlander
Mij zie je niet meer in dat duistere Hol
Ik ging voor het laatst naar café De Rambol

Elke gelijkenis met bestaande zou wel eens niet toevallig kunnen zijn,Maar voor het zelfde geld.... u hoeft zich niet aangesproken te voelen.

J. E. M.

Geen opmerkingen: