Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

05 augustus, 2006

Beste Vrienden,

Van 12 tot 22 oogst ben ik samen met ons keuken team ook dit jaar weer druk in de weer om onze Chiro meisjes te voorzien van de lekkerste spijzen tijdens hun jaarlijkse BIVAK. Het doet dan ook altijd eens deugd als je een briefje of kaartje krijgt. Als je even tijd hebt mag je me er altijd eentje sturen. Wie zijn adres vermeld beloof ik eentje terug.
Het Adres:
Chiro Sonneveld
Jeroen Van Damme
De Witteberg
Witteberg 30
3930 Hamont - Achel
Ik zou dat heel fijn vinden. Ga je echter zelf mee, dan mag je me altijd via de binnepost schrijven.
Tot snel in de brievenbus,
Jeroen





PS: Tijdens het kamp kan je voor info altijd terecht op de website van chiro Sonneveld voor fotos en weetjes. http://users.skynet.be/chirosonneveld/

Geen opmerkingen: