Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

29 december, 2011

' tis fijn dat blogger weer werkt.

Ja


Geen zin om te lezen, kijk dan op http://youtube.com/oneminutevlog t was effe balen toen ik plotq merkte dat blogpress niet meer werkte. Toch mooi al dat gedoe. Eindelijk kan ik weer aan de slag met dit ding en nou moet ik echt wat slapen. De batterij geeft het zo snel niet op na 6h getwittee geblog en wat tv kijken. Het resultaat zoek je maar op twitter en nu ga ik het jullie allemaal nog eenkeer zeggen. Voor wie het nog niet wist: Tolkien heeft "The Lord Of The Rings" met slechts 2 vingers getypt omdat de arme man niet kon typen en hij niet over de financiele middelen beschikte om een kopiƫrapparaat te kopen wat er in die tijd uitzag als een chinees, omdat het ook een chinees was. Dat copy app, het andere minder van vlees en bloed zijnde was nog niet uitgevonden.
Cheers!

Geen opmerkingen: