Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

14 augustus, 2012

Dag 4

..begon met regen, en een natte tent. Ja als het gaat regenen blijkt er onder de mannen tent van alles
te gebeuren. Er ontstaan spontaan beekjes en watervalletjes. Gelukkig was de bui snel uitgeregend want ietsje langer en Dirk kwam naar buiten gedreven. Ietsje later kwam er een busje het terrein op gereden en gingen heel veel oogjes blinken. Ons kamp veranderde voor een dagje in een luchtkasteel. Het was ook tijd voor de jaarlijkse "vogelnestenkens in tomatensaus". Alweer een culinair hoogtepunt in het leven van elke Lebbekse Chiro meid. Na het drogen van menig valiezengoed en het leegtrekken van enkele tenten konden we alweer onze dag afsluiten met een natje en droogje op ons niveau. Nouck en Dirk werden alweer verwend. 20 jaar Chirokeuken is ook niet niks en ze verdienen dat dan ook.
Blijven we morgen droog.
Ik weet het al maar dit verhaal hou ik tot morgen.

Ik groet u met de wind vanachteren,
Le Fou Belge



Geen opmerkingen: