Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

10 juli, 2013

Lang geleden hè.

Als alles van een leien dakje loopt heeft een mens geen behoefte aan dagboeken, blogs of simpel gewoon schrijven. Het waar dat je met iets ontzettends bezig bent dat zo indrukwekkend is dat je 't met zoveel mogelijk mensen wil delen. Maar algemeen genomen heb je tegenwoordig aan je facebook genoeg om je grieven kwijt te raken. Het echte schrijven doe je meestal als je wereld op zijn kop staat. Daarom is het misschien zolang geleden dat je me hier nog hebt gezien. Vrees niet. Alles gaat best goed met mij. De omgekeerde wereld, niet? Feit is, ik ben terug single. Maar geen getreur. Het ging met ons zoals in het liedje, we hoeven elkaar niets te verwijten. Het klikte gewoon niet en na een tijdje kom je dan samen tot het besef dat gewoon vrienden blijven/zijn nog de beste optie is. 
Dit gezegd zijnde hoop ik dat iedereen ons daar alvast over gerust laat. Je mag me natuurlijk bij wijze van troost wel een pint betalen op café maar daar mag je het wat mij betreft dan wel bij laten. 
En nu? Hoe gaat het nu verder. Wel heel eenvoudig, ik neem de draad weer op waar ik hem een half jaar geleden heb neergelegd. Of iets daarvoor. 
Ik ga weer films maken. Niet meer dagelijks en deze keer in het Nederlands of Vlaams zo u het wil en alweer vaak vanuit "the little blue car" het kleine blauwe karretje. 
Ik begin alvast met een aantal "zo doe je dat " filmpjes en zal een paar keuzes nader verklaren. Ik ga niet teveel verklappen. Je hoort ziet of leest het wel in de komende uploads. 
Cheers, 
Le Fou Belge

Geen opmerkingen: