Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

14 april, 2014

BIG UPDATE!! Update 15 (14 april 2014)

En eindelijk kunnen we dan het Urologische deel afsluiten. Alle wonden zijn gesloten en op nog elke dag wat ontsmetting en een visuele controle door de verpleging na is dus daar alles afgelopen. Ik heb eindelijk de toestemming om op een normale manier te douchen zonder plastiek rond bepaalde lichaamsdelen. hopelijk is de bloedstorting ook volledig gedaan, anders moet de wonde weer open gemaakt worden. Daar hopen we echter niet op en die kans is eerlijk gezegd uiterst miniem. De wonde moet nu wel nog 14 dagen aansterken. Op 29 april volgt een (vermoedelijk) laatste controle op urologie en zij zullen voor hun deel van de ziekte het licht op groen zetten wat werk betreft.
Het deel Spondylodiscitis echter is nog niet afgesloten. De rug was na laatste controle niet voldoende hersteld en de antybio kuur werd verder gezet. Ik mocht ook het werk niet hernemen.
Dit is echter op de laatste controle vast gelegd, die inmiddels langer dan een maand geleden is en de volgende controle is pas op 20 mei.
Dan volgt een MRi en een bespreken van de bloedwaarden bij Dr. K. op de afdeling infectie ziekten. 3 Dagen later zal Dr. d'H. de MRi analyseren en een besluit nemen.
Ik heb voorlopig slechts tot eind april ziekteverlof.
Ook een bezoek aan de adviserende geneesheer verliep positief en ook hij stelde vast dat eerst heel duidelijk moet zijn of de rug OK is voor ik het werk hervat.
De Huisdokter trekt de zelfde conclusie en raad mij aan het werk zeker niet te hervatten voor de vastgelegde afspraken met de artsen. Ook de mei maand nog thuis dus..
Wordt dus maar weer eens vervolgd..

Geen opmerkingen: