Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

12 mei, 2018

PRIK NEUS

Wat is het en hoe ziet het er uit. 
Ik was er al weken, eigenlijk al jaren, naar op zoek. Een plantje dat al twee jaar plots op duikt in het gras en tussen de rotsen van mijn rotstuintje.  Het is een heel sterk plantje,  met sterke, het lijkt wel behaarde pluizige bladeren.
Obsidentify is nog niet verkrijgbaar voor de iPhone en daarom vroeg ik aan nonkel Geert of hij even met zijn Android ding wou identificeren. Prikneus kwam er als beste resultaat uit. Al ben ik niet zeker want op de afbeelding die Obsidentify geeft staan bloemetjes die ik bij mijn plantje nog niet gezien heb. Het is natuurlijk mogelijk dat deze later op het jaar wel gaan bloeien. Afwachten dus. 

Geen opmerkingen: