Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

04 november, 2018

Hersen blind.

Ik weet het niet meer, Jeroen, Jeroen! Ik weet het niet meer. Ik zie de mensen maar ik kan er geen naam niet meer op plakken. 

‘t Is alsof dat ik op nieuw moet beginnen. Zo moeilijk en vermoeiend. Maar ik ken ze zé. Maar ik kan er geen naam niet meer op plakken.  Als of alles begint af te vlakken.  Het is zoals mijnen buik die begon te zakken. Ik weet niet waarom. 

Het is alsof ik ben weg gegaan maar “IK” ben er nog   En ik sta langs de zijlijn en zie mij weg gaan. En ik roep naar mijn eigen. Jeroen. Maar ik draai mijn eigen niet eens om. Want..

Ik weet het niet meer , Jeroen, Jeroen! Ik weet het niet meer. 

Geen opmerkingen: