Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

18 september, 2003

Van de vroegen doen en ploegen..
Deze week de vroeg ploeg. Dat er mensen zijn die dat heel hun leven lang willen doen dat begrijp ik niet. O. K. Als je om 2 uur gedaan hebt met werken en thuis komt dan heb je nog een hele dag om vanalles en nog wat te doen. Das waar maar ik ben na zo' n vroege ploeg gewoon uitgeput, en ik niet alleen maar met mij ook al mijn collegas. Gelukkig duurt het maar 5 dagen en is er daarna weer het weekend en twee weken lang een andere shift. Al hebben die andere shifen ook hun nadelen. Met de late ploeg slaap ik meestal lang uit en heb ik dus eigenlijk niets aan mijn dag. Op het fijt na dat ik dan natuurlijk fit en monter aan mijn shift kan beginnen. De nacht heeft dan weer de moeilijkheid dat je overdag moet slapen terwijl iedere normale mens leeft, werkt en veel lawaai maakt. Als je na zo 'n week night shiften het weekend in gaat slaat je bio-klok compleet tilt en komt er van slapen ook al niet veel in huis met als resultaat dat je dood moe de maandag daarop.. Jawel, weer de vroege op moet. Zucht, t' is toch een leven niet waar, die ploegen. Eigenlijk kan ik het heel goed begrijpen dat er mensen zijn die dat heel hun leven willen doen.