Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

03 maart, 2005

Onafhankelijk Vlaandren (a new England - Billy Bragg)

Ik was pas twintig jaar oud toen ik dit liedje schreef
Maar 10 jaar later zit het nog altijd scheef
Men zegt me soms waneer word jij een echte man
maar al de meisjes van toen zijn nu allemaal al mam

Ik hield toen al van jou en eigelijk nog altijd
maar jij hebt enkel voor de sex gevrijd
Ik wil het je wel zeggen maar het voeld niet goed
Dat wat ik je ga zegen meschien heel veel pijn doet

Ik zoek geen werelds ideaal
of wil een onafhankelijk vlaanderen
Maar ik ben ook niet meer op zoek naar jou

t' was een mooie brief die je schreef naar mij
maar de tijd van wachten is voorbij
Ik zal niet meer wachten mijn lief kind
tot je weer eens nood hebt aan een vriend

Ik kreeg een wens van een vallende ster
Maar het was slechts een flits in de nacht heel ver
De woorden losten op in de ochtend zon
Ik wou dat je eens een keer luisteren kon

Ik zoek geen werelds ideaal
of wil een onafhankelijk vlaanderen
Maar ik ben ook niet meer op zoek naar jou

Geen opmerkingen: