Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

06 oktober, 2005

Een Lied over Gras en Bomen

- Schat het gras dient nog gemaaid
- Ja maar dat gaat nu toch niet
- En waarom zou dat dan niet gaan?
- Het ligt vol bladeren van die Plataan
- Nou en dan doe je die toch weg.
- Nou ja doe jij ook nog iets zeg.
’t Lijkt wel of ik hier alleen woon
Met dat gras en met jouw boom
- Dat is mijn boom niet liefste schat
- Nee maar jij hebt hem wel geplant
- Nou en, jij hebt het gras gezaaid
dat heel dringend moet worden gemaaid
- ’t Is goed daar zal ik dan voor zorgen
als jij jouw rotzooi opruimt
- Weet je wat we doen het samen
en planten dan nog twee platanen
- En het gras kan ook snel kort
- Zonder dat je er moe van wordt?
- We kopen heel gewoon twee geiten
die zullen het wel gouw kort bijten

Geen opmerkingen: