Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

07 november, 2006

Gratis Beltoon, Free Ringtone,
(Translate this page with Altavista Babbelfish if u want a free ringtone)

Ok, sinds kort staat er een teller op de website en als de gegevens van deze teller kloppen komt er geen kat kijken naar dit weblog. Om toch eens wat publiek te trekken heb ik besloten om wat dingen gratis weg te geven. Maar je moet er wel iets voor over hebben. Als je me een e-mail stuurt met hoe je op de site terecht gekomen bent en wat je er van vond stuur ik je gratis de grapigste beltoon allertijden. Je krijgt hem in SMAF (.mmf) formaat of in MP3. De meeste toestellen van Siemens, Samsung, Moterlola en de nieuwste nokias. Je hebt zelf wel een data link nodig maar die krijg je tegenwoordig toch gratis bij elke GSM. Indien je er nog geen hebt kan je daarvoor altijd bij je GSM winkel terecht of bij Ebay. Je kan de beltoon hier beluisteren.

Geen opmerkingen: