Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

23 april, 2008

Nachtmerrie.

De zon zakt in haar rode gloed van bloedrood water heel stil weg
Ik rooep je naam je antwoordt niet. Straks is het donker. Ik ben bang
Het wordt heel stil en elke golfslag in de nacht sterft griezelig weg
Ik ben alleen op de wereld. Voor even maar. Ik wacht op jou.

De zon is onder, de maan komt op en alles lijkt nu hel verlicht.
't Is pure griezel uit de meest verschrikkelijke horror film.
Straks zak ik weg diep in de aarde of komt een monster uit de zee.
Ik ben alleen op de wereld. Voor even maar. Ik wacht op jou.

Plots grijpt een hand me bij de arm. De hel barst los. Het einde begint.
Ik wil gaan schreeuwen en men lichaam verstijft van pure adrenaline.
Ik draai me om en daar ben jij. Ik voel je lippen op mijn wang.
We liggen samen op het strand. De nacht is jong. Ik hou van je.

We zijn alleen, ik, jij, het strand, de zee, de golven en de maan.

Geen opmerkingen: