Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

15 juli, 2008

Afscheid van een goeie vriend: Carpe Diem, Pluk de dag,

Hoe kan je me troosten met: pluk elke dag,
Als ik nooit een zoen of een knuffel geven mag
Als er nooit iemand na het werken op me wacht
Als niemand me s’Avonds eens zegt: goeie nacht
Als er niemand zomaar fluistert ik zie je graag
Als morgen even leeg wordt, als gisteren en vandaag
Als in de verte de dood de enige is die naar me lacht
Dan vergaat alle moed en verdwijnt alle kacht
Maar ik steek mijn je weet wel vinger op naar Magere Hein
En roep telkens weer hier moet je nog niet zijn.
‘k Heb noch alles te doen en nog veel meer te geven
Maar onzeker zeg ik altijd voor t slapen:Vaarwel Leven

Einde

Geen opmerkingen: