Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

01 augustus, 2008

Je suis malade

Je ne rêve plus, je ne fume plus
Je n'ai même plus d'histoire
Je suis sale sans toi
Je suis laide sans toi
Je suis comme un orphelin dans un dortoir
Je n'ai plus envie de vivre dans ma vie
Ma vie cesse quand tu pars
Je n'ai plus de vie et même mon lit
Se transforme en quai de gare
Quand tu t'en vas
Je suis malade
Complètement malade
Comme quand ma mère sortait le soir
Et qu'elle me laissait seule avec mon désespoir
Je suis malade, parfaitement malade
T'arrives, on ne sait jamais quand
Tu repars, on ne sait jamais où
Ik droom niet meer, ik rook niet meer
Ik heb zelfs geen verhaal meer
Ik ben vuil zonder jou
Ik ben lelijk zonder jou
Ik ben als een wees in een slaapzaal
Ik heb geen zin meer om voort te leven
Mijn leven houdt op wanneer jij vertrekt
Ik heb geen leven meer en zelfs mijn bed
Verandert in een stationsperron
Wanneer jij weggaat
Ik ben ziek
Helemaal ziek
Zoals wanneer mijn moeder 's avonds vertrok
En ze me alleen liet met mijn wanhoop
Ik ben ziek, volmaakt ziek
Je komt eraan, men weet nooit wanneer
Je vertrekt weer, men weet nooit waarnaartoe

Geen opmerkingen: