Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

20 november, 2010

Zaterdag, 20 november 7u 30

Zaterdag, 20 november 7u 30. Ik heb een hele week de nacht gedaan en nu kan ik dus niet slapen. Vandaag moet ik heel de dag helpen op de Chiro. Christus Koning. Stoofvlees met frieten dus. Ik weet niet hoe ik dat ga volhouden. K heb nog een paar uurtjes en dan moet ik op. Slapen lukt echter niet. Zelfs niet met de verschillende Relax App op de iPhone die trouwens anders wel al geholpen hebben. Wat blijft er over? Wat prutsen op de iPad. Of wat bloggen. Wel spijtig dat Blogger nog steeds geen iPad app heeft ontwikkeld. Voor de iPhone hebben ze er nochthans al eentje. Ff wat muziek op zetten. Andreas Vollenweider. Ken je niet? Fantastische gast. Je moet die eens youtuben. Heel ontspannende muziek, newage. Een nogal flouwe naam voor eigenlijk moderne klasieke muziek .

Allé, k ga dat hier eens proberen posten en normaal moet dat ding dan ook op facebook (feestboek zegt Senne altijd) te zien zijn!

(van heel diep)
PFFFFFFFFF
Jeroen.


Verstuurd vanaf mijn iPad

Geen opmerkingen: