Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

15 juni, 2011

In bed maar niet inslaap.

Omdat ik zo ziek ben dacht ik, ik blijf vandaag maar eens wat langer in bed liggen. Moeder wou gisteren dat ik bij haar thuis het gras maaide en dat heeft me uiteindelijk de das omgedaan. Een mengeling van hooikoorts en verkoudheid. Ik kan echter niet thuis blijven vanavond want theres to much action going on @ work. Veel geruchten doen de ronde en veel onzin wordt rond gestrooid maar uiteindelijk zullen we de waarheid pas op maandag weten. Gaat de hele packaging afdeling weg uit Hagem. Geruchten zeggen van wel. Dus al die tegenstanders mogen beginnen juichen. Alleen het meest vervuilende deel, dat blijft wel in Oudegem. Das de papier afdeling. Dus stop maar met juichen. Eigenlijk zijn dit dus maar geruchten maar het is WILD. Ga ik mijn job kunnen houden dicht maar iets verder van huis, gaat het naar het buitenland, hoeveel Jobs gaan er sneuvelen. Dendermonde heeft er met zekerheid een aantal, hopelijk geen pak werklozen bij.. Dus zoals ik al zei, geruchten. Maar WILD genoeg om een zieke mens uit zijn slaap te houden.

VanDJ

Geen opmerkingen: