Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

22 juli, 2011

betse vrienden,

Sinds 4 juli ben ik aan een dagelijkse orbit op youtube begonnen. Dit wil zeggen dat ik van af dan en dit gedurende een heel jaar elke dag iets op YouTube plaats. Ik heb mij geëngageerd in het maken van een oneminutevlog. Dus in principe maak ik filmpjes van om en bij de minuut. Ook jij bent dagelijks welkom op mijn kanaal. Als je langs komt vraag ik je enkel om een waardering te geven via like . Als je je abonneert wordt je op de hoogte gehouden van nieuwe filmpjes etc. Allee ik zou het tof vinden. Kom alvast eens een kijkje nemen en bookmark mijn webadres.
http:// www.youtube.com/oneminutevlog
Tot snel,
Jeroen

Twitter @Oneminutevlog
Youtube.com/oneminutevlog

Geen opmerkingen: