Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

08 september, 2011

Dokter dokter ik heb last van slapeloze slaperigheid

Is het de tijd van het jaar, het weer of de nachtshift? Het is alsof heel mijn lijf weer de kluts kwijt is. Moe als een hond en niet kunnen slapen. En dan is er kermis in het dorp, moet ik werken en ook nog elke dag een filmpje maken. Zo veel te doen, ik heb nog zoveel te doen! Ik word er haast lyrisch van of vallen de dichterlijke vrijheden van de jaren 80 en der nederpop niet onder het lyrische. Klagen wil ik allerminst want is het niet zo dat je gelukkig bent als je kan klagen. Ik doe het vandaag toch even in mijn Blog want ik heb er verder geen tijd voor. Tijd? Je zal dan wel denken:" Je hebt hiervoor, bloggen, wel tijd, die tijd heb ik niet!" Klopt. En het spijt mij voor jou, maar dat is nu eenmaal een van de wijnige voordelen van vrijgezel zijn. We kunnen niet ff gezellig in elkaars armen kruipen maar hebben daardoor wel tijd om te bloggen. Bloggen is een knuffel moment? Pfff.



Gepost via BlogPress from my iPad

Location:Onze Lieve Vrouwstraat,Dendermonde,Belgiƫ

Geen opmerkingen: