Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

01 oktober, 2011


Ach wat zijn we productief vandaag maar t is inderdaad een id. Zou ik het niet eens over een heel andere boeg slaan en deze blogentries gaan voorlezen op mijn dagelijkse webvlog. Wat een webvlog is? Wel dan zet je inplaats van te schrijven alles in een filmpje op het net. Je kan dat in een filmpje gaan doen op youtube maar ik doe het ook via vlix op mijn iphone. Dit programmatje laat je snel een filmpje opnemen met eenmaximum lengte van een minuut en das ideaal voor mij natuurlijk. Je kan er een titteltje voor en een titteltje achter zetten. Muziek kan je niet gaan bij plaatsen maar dat komt misschien nog. Je kan wel enkele effecten gaan bijplaatsen en zonder het te weten heb ik een fantastische appreview gedaan zie. O en ik heb mijn handtekening onder de blog ook aangepast. Kjoet newaar.

Geen zin om te lezen, kijk dan op http://youtube.com/oneminutevlog

Geen opmerkingen: