Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

21 oktober, 2011

Darkness

O darkness O darkness come over me tonight. I hate the song. Admiral freebee. Of hoe heet de man. Hij schijnt er maar niet in te slagen zichzelf een eigen identiteit toe te wijzen, maar ach dat is zijn zaak. Zelf onderga ik het donker worden alweer zoals elk jaar, al heb ik het nog nooit zo hecht aangevoeld als nu. Het lijkt wel of er dit jaar zoveel hoofdstukken worden afgesloten dat ik een soort van sans famille gevoel begin te krijgen. Donker wordt het en nu is het alleen nog de kunst vol te houden tot het weer licht wordt. Ik slaap in en wordt weer wakker in de lente denkt de beer maar ik ben geen beer. Ik ben een mens. Onvolmaakt... Nee geen zelfmedelijden. Medelijden is voor zij die er niet zullen in slagen licht te brengen waar het donker is...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Geen opmerkingen: