Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

27 januari, 2012

De staking van 30 januari! Analyse van een propaganda folder :))




Even analyseren en corrigeren, boven links: das de baas, boven rechts das de regering, onder links staan merkwaardig genoeg amtenaren en die staken niet, die hebben al gestaakt, onder rechts, Gamen? Komaan zeg, nergens zie ik op fotos de grote duppe, de minstverdienende meest inleverende "arbeider"? Geef mij de pree van die mannen onderaan rechts en ik kom wel werken, als ze aan mijn beetje centen en verworvenheden door noeste arbeid gaan zitten, dan word ik Boos. Ik kan geen 2 keer per jaar op reis naar zonniger oorden, want ik verdien daarvoor niet genoeg, zelfs niet een keer, mss een WE-tje Blanckenberge en als ik chance heb regent het dan niet. Mag ik dan toch af en toe een pintje gaan drinken na het werk. En mijn pensioen, als het van jullie afhangt haal ik dat niet meer. Op zoek naar geld, schaf dan de, dop voor schoolverlaters af, geen dop voor wie niet langer dan een jaar gewerkt heeft. Geen dop voor wie langer dan een jaar werkloos is, schaf alle overbodige overheidsfuncties af (90%) en schaf maar meteen alle overbodige overheidsjobs af ipv mensen nutteloos naar een leeg bureau te sturen elke dag. Er is werk genoeg, je moet het alleen willen doen, ipv de werkende mens belachelijk te maken (al kan ik met u kunstwerk best wel lachen hoor) zou u als kunstenaar eens beter de werkelijkheid tonen! Soms is staken nodig, het gaat hier namelijk over meer dan regeringsbeslissingen. Het gaat hier om arbeiders die beschermt moeten worden, over het werk van, jawel, Priester Daens, dat verloren dreigt te gaan en over een klasse strijd die niet meer had mogen bestaan, het gaat hier om RESPECT. Staken is een democratisch recht, en een der basis van elke democratie is wederzijds respect.
33
Geen zin om te lezen, kijk dan op http://youtube.com/oneminutevlog

Location:Haagem

Geen opmerkingen: