Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

20 mei, 2014

Persmedeling CD lijst 29

Beste mensen, ik hoop dat ik jullie allen zo mag aanspreken, vandaag was de dag des oordeels dacht ik en deels was dat ook zo. Vandaag moest ik op bezoek bij Dokter K.. De Dokter die de besmetting onderzocht. Na een bloed Labo beslist zij dat alles redelijk goed bevonden is, en dat op de leverwaarden na alles er goed uit zag. Echter de bloeddruk is niet zo goed. 15/10 was helemaal niet goed enn ze besloot daarom van 5 naar 10gr Amlor over te gaan. Een verdubbeling. De antybio-kuur mag worden stop gezet en das positief.
En zijn we nu volledig genezen?
Ja en nee. De besmetting zou genezen zijn maar daarmee is de rug nog niet hersteld. Het lichaam op zich al zeker niet. Toch heb ik hoop. Mevrouw Dokter K. melde alvast dat ik er veel beter uitzag.
In het begin van de kuur kon ik bijna niets meer en nu ben ik op de been. Ik moet wat kilootjes kwijt raken maar die zullen er na een weer normaler leven wel snel weer af gaan.
En dus gaan we weer werken?
Daar kan ik jullie niets meer over zeggen dan dat nu de beschadiging van de rug moet herstellen.
Een andere dokter beslist daar binnenkort over.
Tot dan groet ik jullie,

Jeroen Van Damme
Centrum Dwars Lijst 29.
GA STEMMEN OP 25 MEI!
JOU STEM DOET ER WEL TOE!!

Geen opmerkingen: