Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

19 februari, 2014

Dus wat is er mis, update 5 (19 februari 2014)

En terug naar het ziekenhuis. De operatie is gepland op 18 februari in de namiddag.om 10 uur moet ik aan de incheckbalie zijn om dan naar kamer 323 te vertrekken. De operatie zal uitgevoerd worden door twee Urologen uit Sint Blasius Dendermonde, DR.O en Dr. VdE. onder leiding van een Professor uit Leuven, Gasthuisberg. De bedoeling is de Urethra weider te maken door deze dwars door te snijden en te vergroten door het inbrengen van slijmvlies uit de kaak. Dit proces werd reeds een 20 tal keer met succes in gasthuisberg toegepast. Om 14u30 is het zover en ik mag vertrekken naar de OK. Greet ofte Brokky komt mij daar alvast een hart onder de riem steken en we praten in afwachting nog een beetje bij over vroeger op Chiro kamp. De Anesthesist laat mij vervolgens eens diep inademen en 5, 4, 3, 2, 1...zzzz Het ontwaken gaat iets moeizamer dan de vorige keer. Ik ben een heel klein beetje misselijk, eerder draaierig maar na mijn ogen eens uit te wrijven is dat over en heb ik enkel nog honger en dorst. Ik moet echter tot s'anderendaags wachten voor ik mijn eerste slok of beet krijg. Ik heb pijn maar 7 op een schaal van 10 valt reuze mee en na het verwijderen van enkele verbanden en het doorknippen van een draadje wordt het best draaglijk. Alles staat nog erg gezwollen en ziet blauw, maar binnen enkele dagen mag ik waarschijnlijk het ziekenhuis verlaten. Wordt vervolgd..

Geen opmerkingen: