Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

26 februari, 2014

Horror in Mis Courtmansstreet 1

Bloed, en men hart staat stil. Wacht even, nee toch niet, dat klopt nog. Bloed, veel bloed. Van waar komt het? Bel de dokter! Wachten, dingdong. De dokter is er...
Wat is er gebeurd. Er is een bloedvaatje geraakt of ergens een irritatie of scheurtje ontstaan ter hoogte van een bloedstorting en deze is dus gesprongen. de dokter heeft het dicht geplakt en het bloeden is gestopt. Deze ochtend hef ik mijn laken op en is er weer bloed a vollenté te zien. De verpleegster is gelukkig net aanwezig en raad mij aan om dokter VdE. te bellen. Deze laat me prio naar haar kabinet komen en stelt dezelfde diagnose als de huisarts. De oorzaak kan van alles zijn maar het zijn dingen die gebeuren. Een snelle controle toont verder dat deze wonde niets met de operatie te maken heeft, gewoon een extra wondje, en dat de wonden goed aan het genezen zijn. Nog 14 dagen en we zijn sondeloos. Ik mag het ziekenhuis na verzorging verlaten. Wordt hopelijk niet vervolgd..

Geen opmerkingen: