Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

11 maart, 2014

A van a één a twee a drie MRI, MRI, MRI. Update 12 (11 maart 2014)

Eigenlijk kan ik er maar weinig over zeggen. Om 15h50 heb ik een MRI-scan ondergaan die ongeveer een half uurtje heeft geduurd. Ik kreeg een infuus en ze stopten me toen met een hoofdtelefoon op in de scanner. Na een kwartiertje spoten ze reactie vloeistof in het infuus en begon het hele proces opnieuw en na een halfuurtje was ik er vanaf. Tijdens het hele verloop kan je naar stevige rock luisteren, als ze tenminste niet vergeten om de muziek aan te zetten. Bij mij leek het meer een eindgeneriek. Toen ze door hadden dat de muziek niet aanstond was de scan afgelopen.
Van daar ging het naar groen 3. Bij Dr. d'H. afspraak om 17h30. en toen was het wachten.
Een volle wacht zaal die ik volledig zag leeg kommen en dan weer op vullen.  Een drukte van jewelste dus maar rond zeven uur was het dan toch aan mij. De dokter heeft een aantal testen gedaan en na te vernemen dat ik ook geen rugpijn meer had, was hij matig tevreden. Er zijn nog steeds aangetaste delen te zien dus nog niet alles is hersteld. Op de vraag of ik in de nabije toekomst het werk mocht hervatten was het antwoord negatief. Urologie zou daar trouwens zeker al tot mei een stokje voor steken.
Heb ik nu positief nieuws. Ja en toch niet. Ik zou heel graag terug gaan werken maar dat zit er niet in maar aan de andere hand is er dus merkbaar verbetering in de rug.
2e grote afspraak  deze week is donderdag. Een dagopname, naar ik vermoed op Urologie, waar zal bekeken worden hoe de genezing na de operatie is verlopen. Als alles goed is ben ik mijn twee vriendjes "de sondes" dan eindelijk kwijt en ben ik eindelijk SONDELOOS.
Wordt dus zeer zeker vervolgd..

Geen opmerkingen: