Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

02 maart, 2014

Ondertussen begint het Belgische Wielerseizoen en is het Carnaval in Aalst..

Ik had er liever zelf bij geweest, ondanks het slechte weer, maar gelukkig kan ik het volgen op TV.
Slechtweer dus een mooie "RONDE VAN HET VOLK" met helaas geen Belgische winnaar. Het nam de aandacht weg van de pijn en das al iets. Vandaag ziet het weer er na een koude nacht wel mooi uit en de weerman heeft een droge dag voorspeld. Dat zullen ze in Aalst wel graag horen. hopelijk worden er ook van de Aalsterse stoet wat beelden uitgezonden op Kanaal Oost. Kuurne Brussel Kuurne is al zeker dus ook deze zondag worden de gedachten wat verstrooid. Ik wens onze Belgische renners veel succes.
Ook in Aalst veel succes en plezier met carnaval. Zeker de Nacht Oijln (ik weet niet of het juist geschreven is) Veel plezier in elk geval aan elke carnavalist en wielerliefhebber.

Geen opmerkingen: