Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

01 maart, 2014

En weer eens kliniek Update 9 (1 maart 2014)

Zoals vermeld in de vorige blogging trokken wij vandaag richting Sint Blasius.
Op de afdeling Urologie was Dokter VdBr. van wacht. het is zaterdag en dan lijkt alles vrij rustig op de afdeling. Ik ben ook de enige patiƫnt in de wachtkamer. Ik ben dan ook the One Million dollar Case niet waar. Na een korte wachttijd laat DR VdBr ons niet langer wachten en begint hij onmiddellijk met het onderzoek. Er bevind zich dus inderdaad veel bloed in de wonde en dat moet er uit. Het blijkt om oud bloed te gaan dat er waarschijnlijk gekomen is door een bloedstorting tijdens de operatie. Het is een pijnlijke ingreep maar na een 10 minuutjes is alles achter de rug. De wonde wordt afgedekt maar mag nog niet worden gehecht. Elke dag moet ze gespoeld worden met een Isobetadine oplossing (1/5). We spreken af volgende week dinsdag op het kabinet van Dr. VdE. en ik mag beschikken.
Wordt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vervolgd..

Geen opmerkingen: