Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

25 maart, 2014

Sondeloos Update 14 (25 maart 2014)

We zijn nu al een week zonder sonde en ik moet eerlijk zijn, dat bevalt mij al veel beter. Ik heb mijn lichamelijke vrijheid bijna volledig herwonnen. Geen zakken meer aan mijn lijf en weer een normale broek aan. Al viel dat dan weer een beetje tegen. mijn broeken waren door het lange liggen een beetje gekrompen. gelukkig heb ik nog een aantal stredge-modellen of hoe heten die dingen. Rekbroekken. De wonde in mijn buik is inmiddels ook genezen, al na 2 dagen trouwens en alleen de wiek zit er dus nog en das nog een beetje oppassen geblazen. de pijn blijft nog steeds aanwezig maar die komt dus duidelijk van de open wonde. de wiek neemt nog steeds vuil op uit de wond, vooral bloed en etter maar dat verminderd zienderogen. Nu ja onder de microscoop toch.
Vandaag gaan we weer op controle bij Dr. VDE en vanavond weet ik dus meer.
Wordt dus zeker vervolgd..

Geen opmerkingen: