Het Blog

Hieronder vind je mijn zogenaamde Web Log. Een soort van Logboek. Je vindt hier mijn rijmen en dichten, denken en biechten, van vroeger en nu.
Het lange verslag van de zoektocht naar dat ene wat we allemaal zoeken. "To Blog is the foundation of all Knowladge.."

07 maart, 2014

Wikken en Wegen.. Update 11 (7 maart 2014)

Nog 5 dagen en ik ben er van af. tenminste dat hoop ik en enkel van de 2 sondes. Van de wik ben ik nog lang niet verlost. 't Is misschien wat bangmakerij maar sommigen beweren dat de behandeling met de wik, drainage,  maanden zelfs tot een half jaar zou kunnen duren. Ik kan er ook niet mee gaan werken omdat het een open wonde blijft en zwaar werk als heffen, dat wij al eens moeten doen in de fabriek, zeker uit den boze is.
Brand alvast een kaarsje voor me. Ik hoop ondertussen dat mijn wik geen wik van een Paaskaars is want die moet een heel jaar branden.
Wordt vervolgd..

Geen opmerkingen: